السبت، 18 يناير 2020

قصيدة بعنوان/(ممكن فرصة)/بقلم الكاتب الاديب الراقي/الشاعر المبدع/ محمدلطفي_ابوالفتوح

محمد محمد‏ هنا مع ‏‎Khadija Bouzekri‎‏ و‏‏٤٨‏ آخرين‏.
بصوت النجم القدير
صبري عبد البصير عباره
ممكن فرصة
اخدت كتير وضيعته
وقلبك الكبير انا خسرته
ما بين مد وجزر
حلمي فيك خلاص فقدته
وفي عز حبنا انا بعته
من غير ما قبل عذر
كنت فاكرك باب الشر
لكن حقيقه كنت الخير
كنت الحب اللي بضمير
ما تستهلش حد زيي
وانا خلفت وعد الحر
وخالفت كمان نهج الطير
حتى وريشي صغير بطير
وصممت على رايي
ممكن فرصة
ارجوك اسمحلي
أصلح غلطتي
من حقك تاسي
ارجوك ارتحلي
في عز ازمتي
غلطت يا ناس و مازلت ااسي
عرفت خلاص حقك فوق راسي
حبيبي كنت وحسن الظن
يا أصيل ما تتقل بتمن
شككتني فيك عوامل وامال
اخر مره عليك امن
يا اجمل قلب علية حن
وقلبي عن طريقه مال
رجعت تاني لباب الصلح
بدقه لو سامع افتح
واخر مره سماح
علشان خاطر العيش والملح
غلطي تاني خلاص بح
خليني كدا أرتاح
#محمدلطفي_ابوالفتوح

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق