الأربعاء، 20 نوفمبر 2019

قصيدة بعنوان/( قلبي المجروح )/بقلم الكاتب الاديب الراقي/الشاعر المبدع/جابر عبد القادر

«المهم حبك عايش في قلبي»
«بقلم جابرعبدالقادر»
«قلبي المجروح»
==================================
اعمل اية الكل يقولي ابعد ايدك عن قلمي كيف ابعد ايدي وانا منك مجروح كل لم احس بوجع قلبي امسك قلمي واقولك لي تسيبيني مجروح علشان بحبك تبعد عني وتخليني منك مجروح علشان كل دقه من قلبي تقولك بحبك تخليني منك مجروح
==================================
امسك قلمي اقول لكل الناس انت السبب في قلبي المجروح بس لو فعلا مش عاوزني ابقي خلاص اسيب قلبي مجروح رغم المي وتعبي منك ومن قلبي المجروح اسيبك وتعيش بس انا عارف لا تقدر تبعد عني لا تسيب قلبي مجروح صدقني لو اعرف بانك
==================================
تعيش سعيد ابعدعنك العمر كله خليك تكون اسعد انسان في الوجود اسيب قلبي ليك مجروح بس لو تقدر تعيش مبسوط مال عيونك فيها الدموع علشاني ولا علشان قلبي المجروح لا خلاص مش اسيبك اعيش معاك قلبي مجروح عارف لي علشان تكون
==================================
طبيب قلبي تكون حبيب روحي علشان من غيرك كنت اموت بحبك وتقولي سيب القلم وغور انا اكتب بيي من دم قلبي المجروح علشانك انت تعيش معايه تكون مبسوط حبيبك الذي ليس لي في الوجود غيرك
كتبت بدم قلبي رغم ممكن كنت اموت علشان تبقي
==================================
تعيش مبسوط انا ليس شاعر ولا كاتب بس كلامي دايما من قلبي المجروح لو في كلمه لا تعرفيها شوفي عيني انتي تفهمي علي طول علشان كل دقه في قلبي المجروح تقولك بحبك علي طول رغم انه مجروح
==================================
«بقلم جابرعبدالقادر»

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق