السبت، 4 يوليو 2020

قصيدة بعنوان(( اهواك))بقلم الكاتب الاديب الراقي /الشاعر المبدع/ Wael Mouslam

، اهواك، وائل مسلم ،
كيف انساك .
وانا روحي دايبه في هواك.
وانت الحبيب اللي القلب اتمناك .
وافرح وانا في قربك .
واتمني رضاك .
وفرحه الدنيا وانا معاك .
حبيب العمر يا غالي الدنيا حلوة وياك .
انت الحب الاولاني ومفيش في القلب سواك .
وجمالك مش عارف اوصفه سبحان من سواك .
وحبك بيجري في دمي ما انا عايش جواك .
حبيب العمر يا غالي كل حاجه فيك حلوه حتي في أساك .
كيف انساك وقلبي عمره ما في يوم جفاك ،
فاكر لما سئلت وقلت بتحبني ردت وقلت اسئل قلبي اللي غواك .
بحبك وانت فرحان واحب اسمع غناك .
واحس انك زهرة في بستان وبايدي قلبي رواك .
كيف انساك وانت ياعمري ماسك وجداني بيداك .
حبيب العمر يا غالي حياتي هي حياتك .
وانا وانت كيان واحد يبقي كيف انساك .
وانا بحبك وبعشقك .
وانت اللي في العين والنن وكلامي بيقول اني اهواك .
يا قمر عالي في سما ك .
كيف انساك وانت عشق العمر حبيبي يا ملاك .
والفرحة دايما في عيني عندما ا لقا ك .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق