الأحد، 30 سبتمبر 2018

رسايل مخفيه ٣ محبوبتي/بقلم الكاتب الاديب الراقي/الشاعر المبدع/Ahmed Tolba

رسايل مخفيه ٣
محبوبتي
بعد السلام يا اغلي الغرام
بكل جوارحي بكتبلك
كل الكلام بعده كمان
عن حالي راح اوصفلك
وإيه حالك
ماانا حالك
وانا النور اللي بيدور
عليكي بين سواد حالك
وانا الفرحه ولو لمحه
تلاقي طريق تعديلك
تخطي كل أحزانك
وياليلي
أنا حالي بعيد عنك
ماهو حالي
وياليلي
ومين غيرك في يوم يسأل
عليا يقولي انا مالي
ويا حالي
مأنتي كل أحوالي
ويا حالي
داأمتي بس هتشوفي
رسايل عايشه بخيالي
ورغم دا كله هبقالك
بعيده برده هبقالك
ومين غيري هيبقالك
ويهدي من دموعه النور
تنورلك سواد حالك
وحشتيني
ياحلم العمر ياغاليه
يا نور عيني
وحشتيني
ولا كل كلام الحب علشانك
يكفيني
وحشتيني
وياليلي
مشاعري لسه بقيالك
وانا بسأل وأقول مالك
وروحي برده دعيالك
تلاقي السعد قدامك
وبدعي كتير انا ليكي
وأقول يارب يحميكي
ولو وجع الفراق مكتوب
أنا هفضل أموت فيكي
اخر الكلام هكتب إليكي
هكتب ونفسي تقراه عينيكي
تالت رساله بكتبها فيكي
وهكتب كل يوم علشانك
ربي من الحساد يحميكي
يوهب كل السعاده ليكي
وتلاقي نور الحياه حواليكي
ولو هبقي في ليل حالك
ماانا حالي وأحوالي
سلامها يكون في أحوالك
أحمد طلبه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق