الخميس، 25 مايو 2017

قصيدة بعنوان//انا لما قولت بكرهك //بقلم الكاتب الاديب الراقي/الشاعر عاطف بيومى محمد

الشاعر عاطف بيومى محمد
انا لما قولت بكرهك
مكنش خارجه من قلبي جد
انا طول حياتي بعشقك
وعشقي عمره ما عشقه حد
ااااااااااااااااااااااااااااااااه
انتي حياتى ونور عيوني
ازاى قوليلى أكرهك ف يوم
ده انا معاكي عشقت أيامي
وكرهت حبيبي وقت النوم
//////////////////////////////
دى الدنيا ديا ف بعدك ضلمه
ومشهورها حبيبي طريقة طويل
دانتي اجمل انسانه فالدنيا ديا
وحبك ف قلبي حب جميييل
مهما يقولولى وحتي يعدولى
هفضل حبيبيى معاك ع طول
//////////////////////////////
ايام وسنين وانا مستني
اللحظة دى وانت ف حضني
ياما دموعي فاضحتني
لما يتذكر حرف اسمك
قولي حبيبي ازاى ابعد
وقلبي وحياتى ف ايدك
ونبض قلبي ي عمرى
بينبض غير بس بيك
//////////////////////////////
انتي حياتى ونور عيوني
ازاى حبيبي أكرهك ف يوم
ده انا معاكي عشقت أيامي
وكرهت حبيبي وقت النوم
///////////////////////////////
قصيدة/مش بكرهك
بقلم/عاطف بيومى محمد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق