الثلاثاء، 13 ديسمبر 2016

قصيدة بعنوان/?المهم حبك عايش في قلبي ؟انت حبيب روحي/بقلم الشاعر الاديب الراقي/جابرعبدالقادر

?المهم حبك عايش في قلبي ؟
?جابرعبدالقادر؟
? انت حبيب روحي؟
حبيب قلبي وعقلي وروحي
انا لا اعرف انام من غير لمه
اشوفك في احلامي انتي كل
حاجه في حياتي انتي القلب
والروح انتي الحياة انتي الحب
انتي الورد والهمسة والنسمه
انتي كل شيئ حلو في حياتي
بحبك يا اول حب عرفته علشان
حبك هو حياتي انا طول عمري
احلم بيكي وبجمالك وانوثتك
الجميله علشان عيوني لم تعرف
غير جمالك انا لم اعرف اعيش لحظه
من غيرك كنت ليس عايش علشان
كنتي بعيدهاعني وعن عيوني وعن
روحي علشان انتي الروح الجميله
والاحساس الر ائع من جمالك ومن
عيونك اعيش فيها احبك احبك جدا
علشان الحب خلق علشانك انتي اه
و اه من جمال الحب الجميل؟؟
حبيب قلبي وعمري الله علي كلامك
واحساسك اه لو اعرف بانك بتحبني كده
و الله انا جايه وقلت خلاص حبيب عمري
الذي كنت اتمني حبك ليس لي في نصيب
عارف لي علشان انت اول انسان دخل روحي
وقلبي علشان اول كلمه اسمعها منك هي
حبيبتي وكنت دايما عاوزه اكتبها ولكن اتعلمتها
علي يدك حين كتبتها حرف حرف وعلمتني
عليها انت لا تعرف عملت اية فيه انا كنت
في غيبوبه عن الحياه ولمه عرفت باني
نزله ليك خلاص فقت منهاعلشان شميت
رحتك الجميله اه منك ومن جمالك ومن
كلامك انت الحب الحقيقي في حياتي
لم اعرف باني بحبك اوي اوي كده
حبيبي عمري الغالي؟
?جابرعبدالقادر؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق